Subject: AS'i TBB pank päring: elektrooniline arestimissüsteemi teenus
From: "Julija Markova" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Wed, 2 Apr 2025 12:31:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun leidke manusest AS’i TBB pank juhatuse liikme poolt digitaalselt 
allkirjastatud päringu.

Lugupidamisega │ Best Regards,

Julija Markova

Sekretariaadi spetsialist │ Secretary

AS TBB pank │ Estonia pst 5a, 10143 
<https://www.google.com/maps/place/AS+TBB+pank/@59.4372265,24.7478149,17z/data=!4m13!1m7!3m6!1s0x46929361977e6253:0x28d2068a37ca005b!2sVana-Viru+7,+10111+Tallinn!3b1!8m2!3d59.4372238!4d24.7500036!3m4!1s0x46929361977e631f:0x17fe5ee8aa41a612!8m2!3d59.437224!4d24.750004> 
Tallinn, Eesti

Tel. +372 668 8014│  <mailto:[email-masked]> [email-masked] │ 
<https://www.tbb.ee/> www.tbb.ee

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev elektronkiri ja selle lisad on 
adresseeritud üksnes selle saajaks märgitud isikule ning on 
konfidentsiaalsed. Elektronkirja või selle osa avalikuks tegemine või loata 
kasutamine ei ole lubatud. Kiri iseseisvalt ei loo õigussuhteid ega ole 
käsitletav lepinguna. Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult, 
siis palume teil sellest koheselt teavitada sõnumi saatjat elektronkirja 
teel ning kustutada elektronkiri koos kõikide selle lisadega oma 
arvutisüsteemist.

CONFIDENTIALITY DISCLAIMER: The e-mail and its attachments are intended only 
for the use of the person to whom it is addressed and is confidential. Any 
unauthorised disclosure or dissemination, either in whole or in part, is 
prohibited. This e-mail does not create any legal relations nor should be 
treated as a contract. If you have received this e-mail in error, please 
notify the sender via e-mail and delete this e-mail and its attachments from 
your system.